❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ!) ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΞΟΥΛΕΣ!!

Πφφφ... Ζέστη... Θα προσπαθήσουμε να μην σας ταλαιπωρήσουμε πολύ... 
Πριν λίγες μέρες, η γλυκύτατη Χρυσούλα μας προσέφερε ένα βραβειάκι (επ' ευκαιρίας: όλα τα βραβειάκια τα βρίσκετε αν πατήσετε την εικόνα "Syros2Js Blog Awards" στα δεξιά του blog μας) και εμείς αποφασίσαμε να δώσουμε κ' μια συνέντευξη (με το έτσι θέλω!!!) και να απαντήσουμε σε ορισμένες ερωτήσεις που είχε θέσει...


Το παιχνίδι των ερωτήσεων - απαντήσεων!!!......

1.  Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση;
Το "Έλα ντε..." και το "Δεν έχω ιδέα..."!!!
2.  Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Μωβ!!! (Δεν είναι προφανές???)
3. Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις;
Φιλοσοφικά για χαλάρωση και... τρόμου για διασκέδαση!!!
4. Πότε έχεις γενέθλια;  (Ημέρα και μήνα)
17 Ιουνίου (Γιάννα)
5.  Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
Κάθε μέρα είμαι ευτυχισμένη όταν ξέρω πως όσοι είναι γύρω μου είναι καλά...
6. Ποιο είναι το πιό δυνατό σημείο της προσωπικότητας σου;
Αισιοδοξία, με πολλή καλή αίσθηση του χιούμορ!!! (Όχι φάρσες, τις σιχαίνομαι... Χιούμορ!!!)
7. Και το πιο αδύναμο; 
Νεύρα.... Νεύρα.... Νεύρα.... Με το παραμικρό... Ακόμα για τον πιο ασήμαντο λόγο... (Ευτυχώς, διαρκούν για απειρο-ελάχιστο χρονικό διάστημα!!!) Α, και υπέρμετρο ΑΓΧΟΣ!!!
8. Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Αρχικά κομμώτρια, μετά.... αστροφυσικός (τρομάρα μου!!!)
9. Περιέγραψε που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο τόπος... Σίγουρα στη Σύρο είμαι μια χαρά... Πάντως, θα  ήθελα να βρίσκονται δίπλα μου όποια άτομα βρίσκοντα και τώρα... Έχω την τύχη να έχω πλάι μου άτομα που έχω επιλέξει εγώ κ' όχι "δήθεν" νούμερα... Να είμαστε καλά κ' αγαπημένοι... (Σε κάθε είδους σχέση...)
10. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα;  Τι θα μπορούσες να κάνεις γι`αυτήν;
Ελλάδα είναι η χώρα που γέννησε όλες τις μεγάλες έννοιες κ' θεσμούς.... Έτυχε να γεννηθώ μέσα στα σύνορά της και είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ... Όσο για το τί θα μπορούσα  να κάνω γι' αυτή, νομίζω το ότι δεν κατεβαίνω υποψηφία στις εκλογές είναι πολύ σημαντικό... Και αυτή τη στιγμή μιλάω (δηλαδή γράφω) πολύ σοβαρά... Ξέρω τις δυνατότητές μου κ' τα όριά μου κ' ξέρω πως δεν μπορώ να καλυτερεύσω την κατάστασή της... Εύχομαι να το καταλάβαιναν αυτό και όλοι οι πολιτικοί που πιστεύουν πως μπορούν να κάνουν τα πάντα κ' τελικά μας κατάντησαν έτσι... Πιστεύω πως αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι για την πατρίδα μας... Να μην αυτοθεωρούμαστε ΘΕΟΙ...




Λοιπόν, όπως έγραψα και πιο πάνω, 17 Ιουνίου ήταν τα γενέθλιά μου και τo Δελφινάκι  μου αφιέρωσε κάποιες εικόνες με γατάκια που είχε αναρτήσει, απλά επειδή... τα λάτρεψα!!! Ρίξτε μια ματιά:












Κλείνοντας, θέλουμε να πούμε ένα ΤΕΡΑΑΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην Έυα!!! Ένας από τους νικητές του Giveaway της, ήταν ο Γιάννης και ιδού το δωράκι του:


Μέσα στο φακελάκι όμως που, by the way (που λέμε και στο χωριό μου!) έφτασε ταχυδρομικώς εντός 24ώρου(!), -προφανώς, πρόκειται για χρόνο ρεκόρ στα ΕΛΤΑ!!!-, υπήρχε κι αυτό:


Και ανοίγοντάς το, αντίκρισα...


Πώς να αντέξει κανείς και να μην συγκινηθεί με κάτι τέτοιες πράξεις???
Για όσους λένε πως το διαδίκτυο μόνο μπελάδες δημιουργεί και καταστρέφει σχέσεις, έχω να πω, πως εδώ, στη γειτονιά των bloggers, μόνο αγάπη παίρνουμε μέχρι στιγμής... Τα συναισθήματα είναι ειλικρινή κ΄αγνά και αυτό είναι το σημαντικότερο όλων!!! Σας ευχαριστούμε πολύ κορίτσια (και αγόρια, βεβαίως-βεβαίως!!!)

Χμμμ, τελικά, βγήκε λίγο σιδηρόδρομος η ανάρτηση!!! Αλλά έπρεπε να ευχαριστούμε τα κορίτσια με τον καλύτερο τρόπο που μπορούσαμε!!!


(Το διαβάζετε με τη μουσική συντροφιά του: Το Καλοκαίρι Μου - Μιχάλης Χατζηγιάννης)






72 σχόλια:

  1. καλημερα καλο παρα/σαβ/κο

    να χαιρεστε τα δωρακια σας , μπραβο στον νικητη Γιαννη για τη νικη
    μπραβο στην Ευα που σκεφτηκε και σενα , αφου πατε πακετο με το Γιαννη χεχεχε

    μου αρεσε πολυ το δωρακι σου Γιαννα (το δωρακι της Ευας για σενα Γιαννα)

    το παιγνιδι ερωτησεων το παιξα και γω και οπως ξαναειπα χαιρομαι που υπαρχουν κι αυτα , μαθαινυμε και καποια πραγματακια με την φιλικη εννοια το λεω για τα μπλογκοφιλαρακια μας

    οσο για το "δωρακι που σου κανα" για τα γενεθλια σου το ειχα ξεχασει τελειως...μπα μπα αρχισα και γερνω μου φαινεται χεχε

    φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κοριτσάκι μου!!!
      Σε ευχαριστούμε (για όλα!!!)
      Δεν ήταν δυνατόν να ξεχάσω τα δωράκια που μου προσέφερες με όλη σου την αγάπη!!!
      Την διασκέδασα (και αυτή) τη "συνεντευξούλα" και ναι... η Εύα είναι απλά... ΥΠΕΡΟΧΗ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. ααα ξεχασα

    χαιρομαι που και σενα ειναι το μωβ οπως και μενα
    το τραγουδι του χατζηγιαννη μ αρεσει πολυ οπως και ο χατζηγιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σου είχα γράψει κάποτε για... "blog-o-αδερφάκια", κάτι παραπάνω ήξερα!!!
      ;-)
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

      Διαγραφή
  3. καλημερα..να πω κατι..το Σπιτακι σου ειναι γεματο βατραχακια..και δεν μπορω να δω και να διαβασω τιποτα..με γεια τα δωρακια σου ματια μου..υπεροχες φωτο..και το μικρο αλλα ομορφο γατι..κλεβει την παρασταση..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!!
      (Δεν κατάλαβα: Βατραχάκια? Ποια βατραχάκια?)
      Πολλά φιλιά!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία... και οι απαντήσεις.. και όλα... τυχεροί είστε με τα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχεροί είμαστε!!!
      Αλλά όχι για τα δωράκια... Επειδή, όσα άτομα γνωρίσαμε στη blod-o-γειτονιά είναι αληθινά διαμάντια!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Ακούω ένα από τα πολύ αγαπημένα μου τραγουδάκια, Το Καλοκαίρι μου, διαβάζω και τις απαντήσεις σου και χαμογελάω!!
    Με γεια και με χαρά τα δωράκια, είναι πολύ όμορφα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερό μου!!!
      Να μου λες ότι χαμογελάς!!!
      ΤΙΜΗ ΜΑΣ!!! Ειλικρινά!!!
      Φιλάκια, Έλενά μου!!!
      Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεστε τα δωράκια σας παιδιά και τα βραβειάκια σας!!
    Νάστε γεροί και να περνάτε καλά το καλοκαίρι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύύύ-πολύύύ σ' ευχαριστούμε!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Αμέτρητα φιλάκια!!!
      Να περνάς όμορφα κ' να χαμογελάς!!!

      Διαγραφή
  7. Με γειά τα δωράκια σας να είστε καλά να τα χαρείτε.Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις και όντως είναι ένας τρόπος να γνωριζόμαστε καλύτερα,αφού πρός το παρόν μόνο έτσι μπορούμε.Καλό σ/κ φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κούκλα μου!!!
      Κι εμείς, κατά βάθος τις... απολαμβάνουμε τις συνεντεύξεις, μη νομίζεις...!!!
      ;-)
      Πολλά-πολλά φιλιά!!!
      Να περάσεις ένα αξέχαστο Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  8. Γεια σας παιδιά!Τέλειο το blog!Σπεύδω να γίνω μέλος!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!!
      Πολλά φιλιά σε εσένα και στις χνουδωτές λατρείες σου!!!
      Καλώς βρεθήκαμε!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  9. Γεια σας παιδάκια.Αν ήξερα για το μωβ θα είχα πράξει αναλόγως!!!! χαχαχα ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ,ΧΑΜΟΓΕΛΑ,ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά.Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί λες καλέ???
      Δεν θα αλλάζαμε τα δωράκια σου ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
      Πολλά-πολλά φιλιά!!!
      Να περάσεις αξέχαστα στις διακοπές σου!!!
      ΜΜΜΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  10. χρόνια πολλά έστω κ καθυστερημένα...πάντα με ηρεμία και αληθινούς ανθρώπους γύρω σου !!!
    συγχαρητήρια και για το βραβείο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!
      Για όλους ισχύει αυτό: Ηρεμία κ' με αληθινούς ανθρώπους γύρω μας!!!
      Πολλά φιλάκια!!!
      Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  11. Τι γλυκά που είναι τα γατάκια!
    Δε νομίζω να σου έχω ευχηθεί για τα γενέθλια σου. Χρόνια Πολλά αν και καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κουκλιά είναι!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, Demi μου!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή με τον αντρούλη σου!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα παιδιά!
    Στο χωριό μου λένε...ότι μέχρι 40 ημέρες μπορούμε να δίνουμε ευχές... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!...
    Χαίρομαι Γιάννα που έπαιξες το παιχνίδι...έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να γνωριζόμαστε σιγά-σιγά...Το βραβείο σας να το χαρείτε!...Το αξίζετε!!!... Μπράβο και στην Εύα!...για τα δωράκια που σας χάρισε! είναι πολύ όμορφα! να τα χαεςείτε...
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να παίζει ρόλο το πότε δίνεις τις ευχές...
      Αυτό που μετράει είναι να βγαίνουν μέσα από την καρδιά σου κ' ξέρω πως οι δικές σου, από εκεί βγαίνουν!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!
      Να είσαι καλά κ' να χαίρεστε το παλικαράκι σας!!!
      Φιλάκια, Χρυσούλα μου!!!
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και καλώς σας βρήκα! Πολύ όμορφα τα δωράκια, πάντα τυχεροίι να είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, καλή σου μέρα!!!
      Καλώς βρεθήκαμε!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ-πολύ!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Τα φιλιά μας!!!

      Διαγραφή
  14. Σας στέλνω και εγώ την αγάπη μου
    και τις ευχές μου για καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου, σε ευχαριστούμε πολύ!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Να περάσεις υπέροχα ό,τι κι αν κάνεις!!!
      Φιλάκια πολλάάά!!!

      Διαγραφή
  15. Να χαίρεστε τα δωράκια σας!!! Να έχετε ένα πανέμορφο καλοκαίρι!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κούκλα μου!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
      Κι εσείς να περάσετε υπέροχα και να ξεκουραστείτε, όσο το δυνατόν(!) περισσότερο!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. ❤✿•.¸•.¸¸

    ♡ Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•.¸¸✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιάννα μου, δεν ήξερα ότι είχες τα γενέθλιά σου στις 17 Ιουνίου! (Κι εσύ, Διδυμάκι, σαν κι εμένα; Εγώ τα είχα στις 20 Ιουνίου...)Πολύχρονη, λοιπόν, έστω και εκ των υστέρων!!

    Ενδιαφέρουσα η συνεντευξούλα! Θα σταθώ περισσότερο σε αυτό που είπες για τους ανθρώπους, που επιλέγουμε να έχουμε κοντά μας. Είναι πολύ σημαντικό να πορευόμαστε με ανθρώπους ειλικρινείς (διάφανους, θα έλεγα...), που δε θα μας συμπαραστέκονται μόνο στα δύσκολα (αυτό ενέχει και μια εγωιστική ευκολία λόγω αποστασιοποίησης...), αλλά θα χαίρονται και με τις χαρές μας! Εκεί φαίνονται οι πραγματικοί φίλοι, κατ'εμέ!

    Τα γατόνια λατρεμένα!!!!!

    Σας φιλώ! Να περνάτε πάντα όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Κωνσταντίνα μου!!!
      Να μας χαίρονται!!!
      Αρκετά Διδυμάκια μαζευτήκαμε τελικά!!!
      Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου περί φιλίας (ή και σχέσεων, γενικότερα...)
      Φιλάκια αμέτρητα!!!
      Σου στέλνω και πολλά κιλά... θετικής ενέργειας!!!
      Ξέρεις εσύ!!!
      ;-)

      Διαγραφή
  18. Γεια σας,παιδιά!Καταπληκτική η συνέντευξη!!Και τα δωράκια σας και αυτά απίθανα!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
      Πολλά φιλάκια!!!
      Να περνάς όμορφα!!!

      Διαγραφή
  19. Ζέστη δε λέτε τίποτα.. Δεν αντέχετε η κατάσταση!!
    Ωραίες απαντήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί το λες???
      Ούτε στο grill δεν μπήκαμε ακόμα!!!
      ;-)
      Πολλά (δροσερά!) φιλιά!!!

      Διαγραφή
  20. Συντοπίτισσα πάντα έτσι χαρούμενη να σε βλέπω με δωράκια αγάπης από φίλους!
    εδώ γράφετε το κείμενοΝα τα 100στήσεις να σε χαίρονται!

    Καλό Καλοκαίρι με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ευχαριστώ πολύ!!!
      Όλοι να είμαστε καλά!!!
      Πολλά φιλάκια!!!
      (Ελπίζω να αρχίσει να δροσίζει σιγά-σιγά...)
      ;-)
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  21. Το ξέρετε ότι έχετε βραβείο, αλλά μιας και βρήκα χρόνο είπα να ενημερώσω και επίσημα αν και με προλάβατε.
    Καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. XAXA!!! Ναι, σε προλάβαμε!!!
      ;-)
      Ευχαριστούμε κ' πάλι!!!
      Φιλάκια πολλά!!!
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ ωραίες απαντήσεις! Πάντα ευχαριστιέμαι να διαβάζω post σας!!! Τέλεια τα δωράκια σου! Φιλάκια 2J's!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί γλυκό σχόλιο!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
      Να είσαι καλά, Γεωργία μου και ένα ακόμη ΜΕΓΑΑΛΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την υποτροφία σου, κι από εδώ!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ ωραία συνέντευξη με γλυκά λόγια, πολύ υπέροχα τα δωράκια σας...πανέμορφα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κούκλα μου!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
      Πολλά φιλάκια!!!
      ΔΡΟΣΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα!!!Τα δωράκια σας πανέμορφα να τα χαρείτε παιδιά, μπράβο!Η συνέντευξη πάρα πολύ ωραία Γιάννα μου!Να περνάτε καλά!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Έλενά μου!!!
      Να είσαι καλά!!!
      Κι εσύ να περνάς όμορφα, κοριτσάκι μου!!!
      Φιλάκια αμέτρητα κ ΔΡΟΣΕΡΑ!!!

      Διαγραφή
  25. το πρωί σε ένα ιστολογιο που ειμαι αναγνωστρια ειχε αναρτηση για την Συρο..ειχε κειμενο..ειχε φωτογραφιες.ενοιωσα σαν να ημουν εκει στη Σύρο.Σύρο δεν εχω ερθει ποτε..μεσα στο κειμενο εκανε αναφορα και για ενα ξενοδοχειο DOLPHIN χεχε οτι πρέπει για μενα
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έπεσες και στην περίπτωση...
      Το Dolphin βρίσκεται μια ανάσα από το σπίτι μου...
      Σε πέντε λεπτά (με τα πόδια), είσαι εκεί!!!
      ΧΑΧΑ!!!
      Τα φιλιά μας, κούκλα μου!!!

      Διαγραφή
    2. χεχε τι ωραία..τι αλλο κοινο θα βρουμε; αυτο πανω δεξια το 2js welcome you μου αρεσε.σημερα το ειδα..
      φιλουθκια

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου άρεσε...!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. βραβειακι κ απο μενα! καντε μια βολτα να το παρετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κούκλα μου!!!
      Ευχαριστούμε!!!
      Βάζουμε τα καλά μας κ' ερχόμαστε!!!
      ;-)

      Διαγραφή
  27. Γεια σας παιδιά! Γιάννα χρόνια πολλά,(με ένα μήνα καθυστέρηση αλλά οι ευχές δεν είναι πάντα καλοδεχούμενες;;),να τα χιλιάσεις και να περνάς πάντα όμορφα με αγάπη και υγεία!! Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου..Εδώ στον κόσμο των blogs είδαμε την καλή πλευρά του διαδικτύου..!Είμαι μόλις 2 μήνες και είναι απίστευτη η ατμόσφαιρα! Σκέφτομαι στο μέλλον να διοργανώσουμε συνάντηση οι bloggers, σκεφτείτε το όλοι αν θέλετε!! :-)
    Στην απάντηση ν10 έχεις δίκιο αλλά πρέπει να γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο..πέρα από τα όριά μας να κάνουμε υπερβάσεις,για να γίνουμε καλύτεροι και όχι για να δεχτούμε αντισυνταγματικα μέτρα και απάνθρωπα! καλό απόγευμα! φιλιά

    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Κατερίνα!!!
      Πάντα είναι καλοδεχούμενες οι ευχές!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!
      Για να μην παρεξηγηθώ: Δεν εννοώ πως δεν πηγαίνω να ψηφίσω. Αυτό δεν θα το επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου... Απλά, μου απαγορεύω να γραφτεί το όνομά μου, σε οποιοδήποτε ψηφοδέλτιο...
      Είμαι ενεργή πολίτης κ' μέχρι στιγμής, έχω σώας τας φρένας!!!

      Διαγραφή
  28. Συνεντευξούλα... όλα τα λεφτά!!!! Καλοφόρετα τα δωράκια αγάπης και χρόνια πολλά Γιαννούλα !!!!!!!! Φιλιά πολλά και δροσερά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κουκλίτσα μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!
      Να είμαστε όλοι μας καλά!!!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  29. η σελιδα σας ειναι εχερετικη μπραβο σας πανεμορφη δε χορταινεις να την διαβαζεις εαν θελετε δειτε κι αυτες πιστευω αξιζουν


    http://nea-ellas.blogspot.gr/2011/03/blog-post_3507.html


    http://todasostisagapis9.blogspot.gr/



    http://elada-love-forever.blogspot.gr/


    http://eikonokosmos.blogspot.gr/



    http://odikosouxoros.blogspot.gr/



    http://enasdikosmoukosmos.blogspot.gr/


    http://foteinos-logos.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!
      Πάμε να ρίξουμε... ματιές!!!

      Διαγραφή
  30. Πολυ ομορφες οι απαντησεις σου και τα δωρακια πανεμορφα!!!!
    Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννάκο μου, να είσαι καλά!!!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές!!!
      Να περάσεις όμορφα, με πολύ γέλιο και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου...
      Σε περιμένουμε ξανά στη γειτονιά, το ίδιο υπέροχο όπως είσαι και τώρα!!!
      Φιλάκια πολλά!!!
      Καλό καλοκαίρι!!!

      Διαγραφή
  31. Olá amigas...
    Fiquei muito feliz com sua visita em meu blog.
    Volte sempre que puder.
    Amei seu cantinho.
    Obrigada pela amizade.
    Fiquem com o Papai do Céu.
    Aus 1000 e Beijos 1000 com carinho do Brasil...

    KIPPY & LILLY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Olá!!!
      Obrigado por visitar nosso blog!!!
      Nós realmente gostei do seu blog!!!
      Nós vamos manter contato!
      Boa noite!!!
      Beijos!!!
      Johnny & Joanna!!!

      Διαγραφή
  32. Τέλεια συνεντευξούλα! Και πολύ ωραία δωράκια! Καλή μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Όλγα μου!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ!!!
      Πολλά κ' δροσερά φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  33. Looks nice.
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute, please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow

    Mwaks!

    ~priscilla ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.